wtorek, 31 sierpnia 2010

kamicoll-metamorfoza


Kamicoll
+metamorfoza+

1.Twarz.

Średnio.

2.Ubranie.

; )




kamicool - recenzja

Kamicoll
_recenzja_


1.Wygląd medoll.
Ubrania mi się podobają.
Twarz ma też coś w sobie.
8/10
2.Wygląd pokoju głównego.
Tak jakoś...
7/10
3.Pozostałe pokoje.
Nie ma - nie zliczam.
0/0
4.Garderoba.
Spoko.
8/10
5.Całoształt.
Fajnie
8/10


Razem:
31/40
Nieźle <>





Zostawcie komentarz ; *

Owocowa_ - metamorfoza

Owocowa_
+metamorfoza+

1.Twarz.

Myśle że te włosy bardziej pasują(kolor)
Miałaś tylok kredke więc jej użyłam.
Przesunełam również pieprzyk.

2.Ubranie.

Masz dość mało ciuchów ale cos takiego zrobiłam.
Jak wyszło?



Owocowa_ -recenzja

Owocowa_
*recenzja*

1.Wygląd medoll.
Jak na tyle sp i nie ss no to nawet.
6/10
2.Wygląd pokoju głównego.
Jakoś tak zwyczajnie.Muszę być
sprawiedliwa.
5/10.
3.Pozostałe pokoje.
Nie masz-nie zliczam.
0/0
4.No tu trzeba powiedzieć 
że nawet fajnie
9/10
5.Całokształ.
Tak średno ale masz jeszcze mało sp i czym dłużej bedziesz grać
myśle że będize coraz lepiej.
7/10

Razem:
27/40




Dzięki za zgłoszenie.
Zostaw komcia.


poniedziałek, 30 sierpnia 2010

MissLusia1219 metamorfoya

MissLusia1219
!metamorfoza!

1.Twarz.

2.Ubranie.

Nie moge zbztnio podpisywa bo klawisze mi sie poprzestawiały.



Link

niebieskaola-metamorfoza

Niebiekaola
+metamorfoza+

1.Twarz.

Twoja wersja jest b.ładna.
Ja zmieniłam kolor włosów.
Makijaż oczu,i usta.
Chociaz jak teraz patrzę mogłam zostawić "beżowe" usta.
Co myślicie?

2.Ubranie.

Hmm..tak średnio mi wyszlo ; ///



Link:

LaluniaNata989-metamorfoza

LaluniaNata989
|metamorfoza|

1.Twarz.

Nie mogłam za dużo zmienić nałożyłam tylko trochę mniej cienia.

2.Ubranie.

Przyznam że nie umiałam nic połączyć.
Jakoś w każdym kmplecie czegoś brakowało.
Niezbyt jestem zadowolona z wyniuku no ale.
Coś musiałam wstawić ; D



Link:


MissGotyk98-recenzja

MissGotyk98
+recenzja+


1.Wygląd medoll.
Świetna fryzura makijaż ubranie IDEALNIE.
10/10
2.Wyglad pokoju głównego.
Piękny
10/10
3.Pozostałe pokoje.
W każdy z tych pokoi włożyłaś wiele pracy OPŁACAŁO SIĘ.
10/10 !!!!
4.Garderoba.
Masz tam wszystko co modne i stylowe.
10/10
5.Całokształt.
Nic tylko CG !!!
10/10 !!

Razem:
50/50 !!!
mAXXX ; D

Link:



MissGotyk98-metamorfoza

MissGotyk98
+metamorfoza+

1.Twarz.
Twoja wizja b. mi się podoba.
Taka gotycka-widać że lubisz te tematy.
W mojej wersji przefarbowałam włosy na blond
i dodałam ciemne pasemka na grzywce.
Dałam kocie oczy ; ))
I kolczyki.
Jak się podoba?

2.Ubranie.
Twoja wersja jest świetna.
Moja wersja to prosto mówiąc czerń i biel ; D
Masz świetne ubrania i myśłe że ockolwiek zrobisz będzie świetnie.
Zakochałam się w twoim stylu hehe ; D



Link:

mijaa4-metamorfoza

Mijaa4
+metamorfoza+

1.Twarz.
Nie miałaś żadnych kosmetyków dlatego nie rozumiem
jakim cudem masz ten makijaż koło oczu : ???
A jakby co na dowód że nie kłamie:

 ???????

2.Ubranie.

Miałaś strasznie mało rzeczy : ///


Link:



TrendyAdzia98-metamorfoza

TrendyAdzia98
+metamorfoza+

1.Twarz.
W sumie nie omgłam za dużo zrobić dałam tylko kolczyki.
Nic wiecej nie masz.
Ale mówiąc szczerze to bardzo fajnie ją zrobiłaś.

2.Ubranie.

Nie masz za dużo ciuchów.
Zrobiłam taki prosty komplet ; D


Link:





Zostawcie komentarz ; !!!


Szukam autorek na blogaaa!!!!

MissLucy0899-recenzja

MissLucy0899
+recenzja+


1.Wygląd medoll.
Nawet fajnie.
7/10
2.Wygląd pokoju głównego.
No fajnie,fajnie.
7/10
3.Pozostałe pokoje.
Nie ma-nie zliczam
0/0
4.Garderoba.
Ciuchy masz b. fajne.
9/10
5.Całokształt.
8/10



Razem:
31/40


Link:




************
Szukam autorek.
********



Zostawcie komentarz.




Paulina1718-metamorfoza

Paulina1718
+metamorfozy+

1.Twarz.

Zmieniłam kolor włosów i dodałam pasemka.
Dałam szminke a później błyszczyk.
Teraz troche bardziej wudać że się uśmiecha.
A co do twojej wersji przyznam że mi się spodobała ; D

2.Ubranie.

Twój wybór jest świetny.
Cokolwiek zrobisz ze swoimi ciuchami,myśle że wyjdzie super.
Ja akurat takie cuś wykminiłam.
Co myślicie:?


Link:




^^^^^^^^^^^^
Poszukuje autorek.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



Zostawcie komcia!!!



Miss.Kiss.Olcia-metamorfoza.

Miss.Kiss.Olcia
+metamorfoza+

1.Twarz.

Nie zmieniałam fryzury.
Szczerze to chyba tylko przefarbowałam włosy.
Pomysł z pasemkami był super.
Myśle że do tego pasuje większość kolczyków itp.
więc nic nie dodawałam.

2.Ubranie.

Do tego mojego kompletu chciałam dodać jakieś rurki
ale nie miałaś więc dałam te spodnie.
Z rurkami byłoby o wiele lepiej. ; )




Link:




*************
Poszukuje autorek
*************************




Miss.Kiss.Olcia-recenzja.

Miss.Kiss.Olcia.
+recenzja+




1.Wygląd medoll
Twarz jest super.
Te pasemka i oczy.
Ciuchy też fajnie.
8/10
2.Wygląd pokoju głównego.
Hmm no nawet ale "nie mój styl"
7/10
3.Pozostałe pokoje.
Jak dla mine świetne.
10/10
4.Garderoba.
Fajna ; D
9/10.
5.Całokształt.
Podoba mi się.
9/10

Razem:
43/50
To chyba rekord bloga!!!
Brawoo ; D



Link:




+++++++++
Poszukuje autorek!!!
+++++++++++++++++++++


MissLucy0899-metamorfoza.

MissLucy0899
+metamorfoza+

1.Twarz.

Zazwyczja staram się nie zmieniać fryzury.
I nie zmieniłam.
Tak jak tym lubię mocny makijaż oczu więc tai zrobiłam.
Błyszczyk na usta.
I leciutki cień .
Przefarbowałam włosy.
Dodałam kwiatek bo w tym sezonie kwiaty są modne.
Zwyczajne kolczyki.
Co sądzicie?

2.Ubranie

Pryznam że miałam problem co wybrać.
Sama powiem szczerze że nie za bardzo podoba mi isę ta moja wersja.
A wy co myśłicie



Link:




Szukam autorek!!!


sobota, 28 sierpnia 2010

Katrin96-metamorfoza.



Katrin96
+metamorfoza+

1.Twarz.


Spodobała mi się twoja medoll.
Jesteś bardzo pomysłowa ; ))
Ja zmieniłam kolor włosów.
Dałam błyszczyk z luxe bo fajnie isę świeci.
2.Ubranie.
Świetnie wyglasz.
Cokolwiek wymyslisz z twoich ubrań bd super ; )







Dizęki za zgłoszenie.
Zostawcie komentarz!!





*************
Szukam autorek na bloga.
********

UriaGEP-metamorfoza.

UriaGEP
*metamorfoza*

1.Twarz.

Nie zmieniałam za dużo.
Tylko kolor włosów i zdjełam naszyjnik.


2.Ubranie.

Kooocham te spodnie.
Są boskie.
Butów innych miałaś mało i tylko te w miarę pasowały do tego ubioru.




Dziękuję za zgłoszenie.
Zostawcie komentarz po sobie ; !!!



+++++++++++++++

Poszukuję autorek!!!!!

+++++++++++++++++


piątek, 27 sierpnia 2010

AdelinkaForrest-recenzja.

AdelinkaForrest
_recenzja_

1.Wygląd medoll.
Burza włosów hehe
Kolczyk nawet średno ; ))
Dam 
6/10
2.Wygląd pokoju głównego.
Kolor-mój ulubiony xD
Ale trochę tam hmm...tłoczno ; ///
7/10
3.Pzostałe pokoje.
Nie ma -nie zliczam.
0/0
4.Garderoba.
Nawet,nawet xD
Jak na tyle sp.
7/10
5.Całokształt.
Hmm...
7/10.

Razem:
27/40
Super < 333

Miss-emo-ania

Miss-emo-ania

+metamorfoza+


1.Twarz.

2.Ubranie.




^^^^^^^^^^^^^^^
Przupominam:
POSZUKUJE AUTOREK DO BLOGA!!!


Macioxdd

macioxdd
-metamorfoza-

1.Twarz.


Tylko zmieniłam fryzure i usunełam hmm...łańcuszek ; D

2.Ubranie.


Sorki za rozmiar obrazka ale robione w pośpiechu ; D







++++++++++++++++++++++++++++++++++
To była 1 część posta.
A teraz informacja:
SZUKAM KOLEJNYCH AUTOREK DO BLOGA
np. do:
-recenzji
-ciekawostek tj:HB,spoilery itp.

ZGŁASZAĆ SIĘ!!!!
Przyjmę właściwie każdego.


środa, 18 sierpnia 2010

piątek, 6 sierpnia 2010

DirtyTrack-metamorfoza

DirtyTrack 
-METAMORFOZA-

1.Twarz.


1.W twojej wersji podoba mi się nawet makijaż oczu itp.
Włosy nawet pasują więc ich nie zmieniałam : ))
Zrobiłam trochę bardziej letni makijaż(żółto-biały)
i dodałam kolczyki.
Jak wyszło?

2.Ubranie.


2.Masz świetny styl.
I boskie ciuchy.
Cokolwiek wycudujesz.
Będzie super : )))



czwartek, 5 sierpnia 2010

Metamorfoza-MissYou998

MissYou998
-metamorfoza-

1.Twarz.

1.Nie masz za duzo kosmetyków.
Dodatków też nie aż tak dużo ale kilka jest.
No więc zmieniłam fryzure.
Mysle że ta trochę berdziej pasuje do twoich ust.
Dałam troszkę mocniejszy makijaż oczu niż wcześniej.
Tusz do rzęs,eyeliner i to by było na tyle.
I dodałam jeszcze kolczyki : D

2.Ubranie

2.Masz dość obszerną garderobę żeby powydziwiać.
Mi wyszło coś takiego :D