czwartek, 29 lipca 2010

...Micheal...

...Micheal...
(zajrzyjcie w link,nie mogę dodać obrazka)
 1.Wygląd medoll.
Jak na chłopaka to nawet,nawet.
6/10.
2.Wygląd pokoju głównego.
Nawt fajny.
7/10
3.Pozostsałe pokoje.
Nie masz-nie zliczam.
0/0
4.Garderoba.
Jak na chłopaka to masz gust.
7/10.
5.Całokształ.
Bardzo fajnie.
Zachęcam do odwiedzin : ))
8/10
Razem:
28/40
Supcio <>
Link:

WeronikaEwa11-recenzja.

WeronikaEwa11
(nie mogę dodać obrazka,zajrzycie do linku)
1.Wygląd medoll.
Bardzo ładna fryzura,twarz i makijaż.
9/10
2.Wygląd pokoju głównego.
Skromnie ale z klasą.
8/10
3.Pozostałe pokoje.
Nie masz-nie zliczam.
0/0
4.Garderoba.
No nawet fajnie.
7/10
5.Całokształyt.
Mi się podoba.
I apartament i medoll.
7/10
Razem:
31/40
Światnie <>
Link:

Julcia120-recenzja

Julcia120.
(nie mogę dodać zdjęcia zajrzyjcie w link)
1.Wygląd medoll.
Jak dla mmnie troche za..hmmm cukierkowo.
Ale nie jest aż tak źle.
Bo twarz jest bardzo fajna : ))
7/10.
2.Wygląd pokoju głównego.
Trochę pusto.
Nie lubie tego. koloru ścian.
Ale nawet fajnie.
7/10
3.Pozostałe pokoje.
Nawet,nawet.
7/10
4.Garderoba.
B.fajnie : D
9/10
5.Całokształt.
Mi się podoba.
8/10 <>
Razem:
38/50
B.dobrze : D
Link:

SuperGirl070-recenzja.

 
SuperGirl070
1.Wygląd medoll.
Medoll nawet stylowo ubrana chociaż nie wiem dlaczego tka obrucona.
Fryzura fajna.
Trochę mocny MAKIJAŻ.
6/10
2.Wygląd pokoju głównego.
Jest obładowany dużą ilością różnych rzeczy.
Ale nawet pasyje.
7/10
3.Pozostałe pokoje.
Trochę pusto.
Za bardzo nie ma czego ocenić
5/10
4.Garderoba.
Niektóre obrania są po prostu boskie.
Niektóre tkaie sobire.
9/10
5.Całokształt.
Nawet fajnie
8/10
35/50
Całkiem,całkiem : )
Link
SuperGirl070 : D

wtorek, 27 lipca 2010

Zmiana...

Postanowiłam zmienić trochę kolorystykę bloga i mam nadzieję, że Wam się to spodoba, niedługo ja abo Aniusia dodamy nagówek, a teraz dodaję tylko dodatki :D

sobota, 24 lipca 2010

Recenzja!!!
1.Wygląd medoll.
Medoll z twarzy jest hmm..bardzo sympatyczna.
Fajne dodatki fryzura.
Ubierasz ją też całkiem nieźle.
8/10
2.Wygląd pokoju głównego.
Pokój główny to bardzo fajne miejsce u ciebie.
Schody,balkon.
I wszystko,jakby to powiedzieć w drewnianej oprawie.
Lubię taki sty.
Jedynie kolor ścian mi się troszkę nie podoba ale widać go w małej części pkoju.
Więc spoko.
8/10
3.Pozosałe pokoje.
Masz właściwie tylko jeden pokój dodatkowy.
Ale jest on może skromnie umeblowany.
Ale za to z wyczuciem.
Lepiej mieć mało i ładnie niż dużo i brzydko <>
7/10
4.Garderoba.
Też nie jest obszerna ale za to gustowna.
7/10.
5.Całokształt.
Ogólnie twoja medoll jest stylową i fajną dziwczyną.
9/10 : D
Razem:
38/50
Naprawdę dobrze !!
: D
Kineczka_112
Link:

Kineczka_112

Kineczka_112
zamówiła metamorfoze i recenzje.
Najpierw metamorfoza:
Przed:
1.Dość duzy makijaż,ale chciałaś go pierw usunąć więc
spoko.
Wybrałaś bardzo ładne usta.
A oczy są po prostu idealne.
Fryzura wmiarę pasuje.
Ta okkarda na włosach to nawet fajny dodatek : D
8/10
Po:(2 do wyboru)
1.Zmieniłam fryzure.
Dodałam inne kolczyki.
Sztuczne rzęsy.
Usta pomalowanę na bardziej różowy kolor.
I lekki żółto biały makijaż.
Nie jest to metamorfoza idealna ale miałaś tyle dodatków i 
kosmetyków że nie mogłam się zdecydować.
Po(nr 2):
2.Tutaj nie zmieniałam fryzury.
DOdałam tak jakby diadem.
Inne kolczyki.
Troszkę są na włosach ale inaczej się nie da ich nałożyć.
Z tej okazji że jest lato to zrobiłam biało-żółty letni makijaż.
Sztuczne rzęsy(trochę źle przyczepione ale się śpiesze,sorki )
No i to na tyle by było.
Ubiór:
Przed:
1.Taki trochę szkolny styl.Ale mi isę nawet podoba : D
Po:
1.Starałam się ubrać medoll elegancko ale i jednocześnie po "młodzieżowemu"
Jak wyszło?
Kineczka_112
Link:
Recenzja będzie później : ))

piątek, 23 lipca 2010

To recenzja dla BOTAKCHCE ; D
1.Wygląd medoll
-Lalka ma ciekawą fryzure.
Usta,brwi,oczy i makijaż są po prostu idealne : )
9/10

2.Wygląd pokoju głównego:
-Pokój główny jest skromnie umeblowany,
w stonowanych kolorach,
jest bardzo elegancki : )
Podoba mi się <>
8/10

3.Pozostałe pokoje.
-nie masz więcej pokoi więc
po prostu nie zliczam tej punktacji : ))
0/0

4.Garderoba
-Masz wiele ciuchów.
Eleganckich ale i też takich bardziej młodizeżowych.
Podoba mi isę
8/10

5.Całokształ.
Ogólnie bardzo mi się podoba.
Masz wyczucie stylu.
Pokój główny ma trochę mało mebli ale te
które tam są barszo do siebie pasują : ))
8/10
Razem:
33/40
Nieźle <>
botakchce
Link:
http://www.stardoll.com/pl/user/?id=30303571

czwartek, 22 lipca 2010

Hej <>
Postanowiłam reaktywować tego bloga : D
Dodałam tu wiele postów i nie chce żeby to się zmarnowało : ))
No więc tak.
Trochę zmienie tego bloga.
1 zmiana to to że nie będe dodawać spoilerów.
Może isę wydawać że to proste wstawić parę obrazków na bloga.
Tylko dla waszej informacji pierw trzeba szukać stron,
później kopiować i każdy obrazek osobno wklejać to strasznie dużo roboty.
A ja raczej nie będę miała tyle czasu by to codziennie robić.
No więc tak
2 zmiana to ot że będe orbić na tym blogu recenzje w taki sam sposób jak kiedyś
(zajrzyjcie od tematu
http://aniusia1896-stardoll-i-kody.blogspot.com/2010/04/recenzje-wstep.html)
^--tam jest wszystko wyjaśnione : ))
przykład:
http://aniusia1896-stardoll-i-kody.blogspot.com/2010/04/1-33.html 
3 zmiana to to że robię również metamorfozy.
Bez podawania hasła.
Całkowicie bezpiecznie.
I nie robię tego żebyście się zmieniali tylko po to żebyście zobaczyły jak może yglądać wasza medoll w oczach innych ludzi.Może akurat się wam spodoba.
Zgłoszenia w księdze gości,na stardoll,lub w komentarzach.
1 warunek.
Żebym zrobiła wam recenze lub metamorfoze
musicie dodać ten blog do obserwowanych : D