sobota, 16 lipca 2011

Hej.Jest tyleeee darmówek i niewiem od czego zacząć!Może od naszyjnika -


  1. Wejdź na http://www.frproxy.info/
  2. W okienko wpisz www.stardoll.com/contest/view.php?id=241
  3. Zaloguj się
  4. W okienko strony (nie przeglądarki) wpisujemy adres: www.stardoll.com/contest/finish.php?id=241
  5. Naszyjnik czeka w styling studio




Niestety obrazka nie mam,ale to i tak ładny naszyjnik : ).Z muszelkami!


sobota, 2 kwietnia 2011

Metamorfozka richanna0904 :]

Przed:Ładnie,nic nie zmieniałam.Ale jeżeli chciałabyś zaszaleć to polecam fryzurkę następną(obrazek:po)

Przed:Jest wsómie ok,ale jednak coś tu nie gra.Co to może być?A już wiem!To ta sukienka...Jest ok ale nie ta kompozycja,nie ten kolor
Po:Zamiana ubrań jest świetna!Świetna szczególnie bluzka i spodenki,które pasują do siebie!



AdelinkaForrest







niedziela, 7 listopada 2010

piątek, 29 października 2010



Nawet fajnie tylko ten pasek mi nie pasuje. Masz bardzo ładne ciuchy. Masz bardzo dziwny wyraz twarzy. Zmieniłabym oczy, wyglądasz jakbyś zobaczyła ducha ;)

czwartek, 28 października 2010

Naruto-kun.pl

Ostatnio założyłam club Naruto-kun.pl. Jest poświęcony anime "Naruto". Jeśli też to oglądacie, to będę wdzięczna jak się zapiszecie ;).Jest tam tylko jeden temat, ale jak się zapisze parę osób to zrobię więcej.

wtorek, 26 października 2010

Metamorfoza PaulinaMalina00



Strój i włosy zupełnie nie pasują. Kolorowe wstążki do eleganckiej sukienki?? Dobieraj do fryzury odpowiedni strój. Wg mnie tak o wiele lepiej. A Ty jak myślisz?

poniedziałek, 18 października 2010

niedziela, 17 października 2010

Metamorfoza-PrincessExxt

PrincessExxt
-metaomrfoza-


1.Twarz.

Twoja wersja mi sie nawet podoba :D


2.Ubranie.


Mówiąc szczerze to był trudny wybór.

PrincessExxt



xxAniaxx2000 metamorfoza

xxAniaxx2000
-metamorfoza ; D
1.Twarz.

2.Ubranie.

Podobała mi isę twoja dolka nawet przed metką .

No może poza makijażem oczu : ((

Nie powinnaś malować całych oczu ; D

xxAniaxx2000




Kolejy prezent od Opery ; D

sobota, 16 października 2010

Metamorfoza Myszkamiki778



Nawet ładnie Ci z tymi lokami :) Zmieniłam je trochę i podkreśliłam oczy niebieskim cieniem. Podoba się?

Prezent z Opery.


Koelejny prezent z Opery : D
Co o nim myślicie?

Metamorfoza Koniak123

Koniak123
-metamorfoza-

1.Twarz.

2.Ubranie.

Twoja dolka kest światna nawet uż przed metką.
Ja tylko stworzyłam trochę inną wersje : D


Odwiedz ją : D





Wyglądasz całkiem, całkiem ;)Fajne ciuchy, fajna doll. Jedynie fryzurę bym zmieniła ^^. Mam nadzieję, że się podoba :D

piątek, 15 października 2010

Metamorfoza MissNancy656

Oto Metamrfoza MissNancy656


Przed ( 1 obrazek ) Wyglądasz bardzo fajne i okularki dodają ci uroku.
Po ( 2 obrazek )
Podkreśliłam twoje piękno wystarczy podkreślić oczy czarnymi cieniami do oczu i Już !








Przed ( 1 obrazek )
Masz fajne ubrania, ale trzeba trochę kreatywności i przemyślenia nad tym jak komponować ze sobą ubrania.

Po ( 2 obrazek )
Radze trochę kupywać jakieś ozdoby jak : pasek czy torebka może jakieś bransoletki żeby ubrania wyglądały fajnie. Ale i tak masz extra ubrania a głównie ta bluzeczka !!








MissNancy656 nakliknij na obrazek żeby zobaczyć je w przybliżeniu !





















Metamorfoza Mika778




Taaa... Niczym się nie wyróżniasz. Pełno jest takich jak Ty, uśmiechniętych blondynek. DZIEWCZYNO! TROCHĘ KREATYWNOŚCI!!! Zdecydowanie zmieniłabym kształt ust. Mam nadzieję, że po metamorfozie wymyślisz coś fajnego.

Darmówki z Dove

Siemka ; D
Darmówki z Dove

1) Wejdź na http://webwarper.net/ww/
2) Wpisz www.stardoll.com/en/campaigns/dove/
3) Zaloguj się
4) I gotowe ;D





Damówka z Opery

Kolejna darmówka z opery : D
Myśle że jeśli ktoś robi taki "mroczny pokój to idealnie się nadaję ten świecznik : D

czwartek, 14 października 2010

Metamorfoza LealAngel




Nie włożyłaś wiele wysiłku w ten strój. Nie ma w nim nic ciekawego. Za to twarz bardzo mi się podoba. Mimo bardzo poważnego wyglądu fajnie wygląda. Chciałam Ci nadać mniej poważny wygląd. I jak wyszło?

Kolejna darmówka z Opery

Dzisiaj w darmówkach z Opery pojawił się kruk w klatce :






Jak wam się podoba ?